10 כלים לכתיבה שיווקית

10 כלים לכתיבה שיווקית
10 כלים לכתיבה שיווקית

שוברים את הראש פעמיים בשבוע בשאלות כמו איך ייראה הפוסט הבא שלכם, מה חייב להיות בדיוור רשימת התפוצה? בואו ללמוד איך לסדר את המילים ככה שהן יעבדו בשביל העסק שלכם.

בהרצאה נלמד:

  • על מה לכתוב
  • החשיבות של השורה הראשונה
  • המופע הקטן ביותר של סטורי טלינג
  • יסודות הכתיבה המעאפנה
  • ועוד

המרצה, צפריר בשן, היה ראש דסק כלכלה בעיתון הארץ ועורך מוסף ההייטק בגלובס. לאחר מכן שימש כיועץ תקשורת של חברות היי-טק מהגדולות בארץ ובעולם, וכן עשרות חברות ציבוריות, קרנות הון סיכון וחברות סטרט-אפ. הוא היה גם סמנכ”ל השיווק של חברת הסטרט-אפ פלייקאסט מדיה. כיום הוא מרצה ועורך סדנאות בחברות המובילות בישראל ובעולם. צפריר זכה בתחרויות כתיבה שונות ובהן שתי תחרויות כתיבת סיפור ב-140 תווים, “צרצרפיס”. הוא כתב את רבי המכר “כתיבה אפקטיבית” ו”תכתוב תרוויח”. בין לקוחותיו כיום: משרד ראש הממשלה, Google, PayPal, בזק, בנק הפועלים, בנק לאומי, מגדל, ויזה כאל, מטריקס, הראל סלונה, מנורה, איקאה, יוניליוור, קוקה קולה, הפניקס ועוד.הניוזלטר שאין עוד מלבדו: http://bit.ly/hanewsletter

תאריך

22 יולי, 2020

שעה

מ-

20:00

עד

21:00

מיקום

אונליין. משודר לכל הקליקות

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print