'להפוך למומחה' - חקר שוק וניתוח מתחרים

‘להפוך למומחה’ – חקר שוק וניתוח מתחרים
‘להפוך למומחה’ – חקר שוק וניתוח מתחרים

ליזמים מצליחים יש היכרות מעמיקה עם השוק, הלקוחות, השותפים והמתחרים שלהם. הבנה רחבה של השוק היא קריטית להצלחתה העסקית של החברה. גיבוש תהליך ניתוח השוק יכול לייצר מידע הכרחי בנוגע למרכיבים החשובים ביותר של הרעיון: לקוחות, מתחרים, שותפים אסטרטגיים וקהל היעד.

רכיבי מפתח:
• כלים דיגיטלים ושיטות חדשניות לניתוח שוק יעיל ומהיר
• מסגרות חשיבה ועבודה לניתוח מתחרים ומיפוי השוק
• ניתוח SWOT ליזמים – מיפוי הזדמנויות ואיומים

בהרצאה זו, אנו מעודדים משתתפים להיות “מומחים בתחומם” על ידי מתן כלים ועקרונות עבודה אשר יעזרו להם להעמיק את הבנתם בשוק בו הם פועלים.

על המרצה:

את ההרצאה יוביל אדם לזובסקי, שותף מייסד בחברת Quedma Innovation. החברה מתמחה ביצירה והובלת תכניות האצה ויזמות ומתמחה בעבודה עם יזמים בשלבי ה-Early Stage החל משלב גיבוש הרעיון. בין היתר מפעילה החברה תכניות האצה כגון: Taglit Excel Ventures, ה”מאיץ האורבני” של עיריית תל-אביב, תכנית היזמות של עמותת בוגרי ממר”ם ועוד.

תאריך

29 יולי, 2020

שעה

מ-

10:00

עד

11:00

מיקום

אונליין. משודר לכל הקליקות

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print